Doplňte do těla vitamíny skvělým rajčatovým salátem

Vitamíny je nejlepší získat z přírodních zdrojů. Například taková nenápadná rajčata jsou hotovou studnicí prospěšných látek. Rajčata mají nízkou energetickou hodnotu, je v nich mnoho vitaminu C, provitaminu A, vitaminy B, E, K, dále pak niacin, draslík, fosfor, vápník, hořčík. Nechybí ani důležité antioxidanty, které tělo chrání před škodlivými volnými radikály.

Doplňte si vitamíny konzumací tohoto nebezpečně dobrého rajčatového salátu, který vás navíc v létě skvěle osvěží.

S tímto salátem zabodujete před rodinou u nedělního oběda, stejně jako před přáteli na pikniku.

Pro 4 osoby:

6 hrnků rozpůlených cherry rajčat
2/3 hrnku podmáslí
2 lžíce zakysané smetany
hrst lístků bazalky
1 šalotka
2 stroužky česneku
sůl
pepř

Rozpůlená cherry rajčata vložíme do mísy, ochutíme solí a pepřem a promícháme. V další míse smícháme podmáslí, zakysanou smetanu, natrhané lístky bazalky, na jemno nasekanou šalotku a prolisovaný česnek. Okořeníme pepřem. Zálivkou přelijeme rajčata, opět promícháme a můžeme podávat.

Sandra Špačková
foto: Kat Teutech pro foodnetwork.com

Mohlo by se vám líbit...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>